1. |
Іванова В. В. Особливості розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Іванова ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка . — К., 2011. — 19 с. — укp.З'ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи у дітей віком 6-7-ми років у психолого-педагогічній літературі. Одержані результати емпіричного дослідження дозволили зробити висновок щодо негативної динаміки розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом і показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення й інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після дослідження, а також дітей експериментальної та контрольної груп. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.16 + Ю983.401.2 + Ю983.402.1 Шифр НБУВ: РА380685 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|